سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

جذب ۷ هزار حامی ایتام در مازندران

کمیته امداد امام خمینی مازندران از جذب بیش از ۷ هزار حامی ایتام در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن قربانی معاون مشارکت‌های کمیته امداد امام مازندران گفت: تاکنون ۷ هزار و ۳۳۲ حامی نیکوکار به مناسبت هفته اکرام ایتام، حمایت مادی و معنوی از ۷ هزار و ۸۳۴ ایتام و مشمولان طرح محسنین را بر عهده گرفتند.
وی افزود: حدود ۷۰ درصد حامیان  مازندران بومی هستند و رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام در توانمند سازی آنان برای خود اتکایی از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه حامیان و خیران نیکوکار در بخش‌هایی مانند تامین جهیزیه، تحصیل و درمان  ایتام و مشمولان طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می‌کنند، گفت: این نهاد، با جذب حامی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و با شناسایی و احصا نیاز‌های اصلی مددجویان از طریق مساعدت‌های حامیان، مشکلات آنان را پیگیری و رفع می‌کند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری و جذب مشارکت‌های مردمی برای خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان برنامه‌های مختلفی اجرامی کند افزود: جذب حامی در ماه مبارک رمضان امسال در مقایسه با سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشت.
قربانی با قدردانی از همراهی مردم مازندران با کمیته امداد، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۰۰۲۹*۷۴۱*با شناسه واریز و با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، به این نهاد برای خدمت رسانی بهتر به ایتام و مشمولان طرح محسنین یاری رسانند.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.