سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای عضو جدید هیئت مدیره استقلال

عضو جدید هیئت مدیره استقلال مدعی شد به زود در آمد ثابتی را برای این باشگاه فراهم خواهیم کرد و تمام بدهی ها پرداخت می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباسى ملكى بیان کرد: بيش از ٣٧ سال است در بخش پولى و بانكى كار كرده ام و تجربه مديريت و اداره فعاليت هاى كلان اقتصادى را داريم و در هر موقعيت مديريتى كه حضور داشتم تلاش كردم اثرگذارى كنيم.

عضو جديد هيات مديره استقلال معتقد است بخش مهمى از بدهى هاى انباشته استقلال در بخش ماليات هاست و بزودى تعيين و تكليف خواهد شد.

ملكى گفت : مشاور اقاي هاشمى طبا بوده ام و در سالهاى مسئوليتم در بانك كشاورزى بانى ايجاد كشتى و دو و ميدانى براى روستاييان هستم و برخي از قهرمانان ملى ايران مانند على رضا دبير در آن زمان از شهر رى از همين رقابتها به دنياى قهرمانى وارد شدند.

كميته ورزش بانك كشاورزى در سالهاى ٦٩ و ١٣٧٠ متشكل از پرويز سيروس پور ، محمدرضا طالقانى ، صدرالدين كاظمى و مرحوم حسين حصارى بود در دو وميدانى هم احد برنجى به مجموعه ما كمك مى كرد.

عباسى ملكى افزود : شصت و دو سال دارم و در سالهاى ورزشى خودم عمدتا دروازه بان و در رشته هاى بسكتبال و دو وميدانى هم فعاليت در اندازه ورزش دانشجويى و دانش آموزى داشتم.

وی گفت : وزير محترم و مجمع عمومى باشگاه ، تركيب بسيار كارآمد و با تجربه اى را براى هيات مديره استقلال انتخاب كرده اند و انشاالله با حمايت هواداران ، دوستداران و بزرگان اين تيم و همينطور وزارت ورزش و جوانان ، روزهاى موفق ترى پيش روى اين باشگاه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۶
همون بانك تجارتوساختي دمت گرم استقلالم اونجوري بسازخداعوضت بده