سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انفجار یا ترکیدگی لوله گاز رخ نداده است/ خیابان میرزای شیرازی باز شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: انفجار یا ترکیدگی لوله گاز بر اثر عملکرد ناگهانی سوپاپ اطمینان گاز در خیابان میرزای شیرازی رخ نداده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌َنشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه نشت گاز در خیابان میرزای شیرازی اظهار داشت: حادثه نشت گاز در ساعت 10 و 37 دقیقه صبح امروز در خیابان میرزای شیرازی اتفاق افتاد که یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه یکی از اتاقک‌های تحلیل فشار گاز بود که به دلیل نامشخصی یکی از سوپات‌ها در این اتاقک دچار نشتی می‌شود.

ملکی گفت: نیروهای آتش‌نشانی با کمک پلیس راهور راه‌های منتهی به محل حادثه را مسدود و چند ساختمان را که احتمال وارد شدن گاز به آنجا می‌رفت را خالی کردند.

وی در ادامه افزود: نیروهای اداره گاز با حضور در محل حادثه شیرهای گاز اطراف را بسته و با کمک نیروهای آتش‌نشانی نسبت به رفع نقص سوپاپ اطمینان فعال شده اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: این حادثه بدون هیچ آتش‌سوزی و مصدومی پایان یافت و تمام راه‌های منتهی به محل حادثه بازگشایی شده است.

انتهای پیام/

عملکرد ناگهانی سوپاپ اطمینان گاز در خیابان میرزای شیرازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.