سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

فرودگاه یاسوج همچنان در بند زندان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند مشکل زندان در محدوده فرودگاه هنوز یکی از موانع اصلی توسعه فرودگاه یاسوج است،اما این مسئله همچنان مورد پیگیری و توجه مسئولین مربوطه در استان باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛چهار طرح کلیدی و پروژه مهم استان، بیمارستان 274 تختخوابی یاسوج، محور پاتاوه –دهدشت، فرودگاه یاسوج و آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه با حضور خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نیک اقبالی معاون عمرانی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیمانکاران و مشاوران، مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر افتتاح و بهره برداری از همه این طرح ها و پروژه های ملی و استانی در سه مقطع زمانی هفته دولت، دهه فجر و پایان سال مالی 96 تاکید کرد.

سیدموسی خادمی، بر ضرورت تعطیلی کمتر از سه ماه فرودگاه یاسوج به دلیل توسعه آن با افزایش طول باند دوهزار و 600 متر به سه هزار و 200 متر و عرض 45 متر به 60 متر و افتتاح آن در هفته دولت امسال تاکید کرد.

استاندار اظهار داشت: با تکمیل طرح توسعه فرودگاه یاسوج با اعتبار 230 میلیارد ریال باعث افزایش پروازها به شهرهای کشور و حتی کشورهای همسایه، امکان نشست و برخواست هواپیماهای کوچک و متوسط و میسر شدن پروازها در شب خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: هر چند مشکل زندان در محدوده فرودگاه هنوز یکی از موانع اصلی توسعه فرودگاه یاسوج است،اما این مسئله همچنان مورد پیگیری و توجه مسئولین مربوطه در استان باشد.

استاندار، بر تسریع در روند اجرای پروژه بیمارستان 274 تختخوابی یاسوج و افتتاح آن در دهه فجر امسال تاکید کرد و گفت: این بیمارستان فقط سال گذشته 300 میلیارد ریال در آن هزینه شد و اکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خادمی با بیان اینکه، برای تکمیل این بیمارستان به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد، افزود: تلاش براین است، این پروژه مهم طبق قرارداد، دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

استاندار در خصوص پروژه ملی محور پاتاوه – دهدشت هم گفت: تلاش براین است، این پروژه تا پایان سال مالی جاری افتتاح و به زیر ترافیک برود.

خادمی یادآور شد: 400 میلیارد ریال اعتبار از محل دفتر ریاست جمهوری و 500 میلیارد ریال دولت به این پروژه در دست اجرا اختصاص داده است.

استاندار، پروژه عظیم آبرسانی به چهار شهر در کهگیلویه بزرگ را از دیگر طرح های مهم و کلیدی این استان برشمرد و تاکید کرد: با توجه به ضرورت این طرح تلاش برای رفع کمبودها و مشکلات آن و پیگیری های لازم در استان و مرکز کشور برای هرچه سریعتر به سرانجام رسیدن آن از سوی دستگاه های اجرائی متولی و پیمانکاران به عمل آید.

در این نشست مسئولین دستگاه های اجرائی متولی طرح ها و پروژه ها، پیمانکاران و مشاورین و همچنین دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و راه برای رفع موانع، مشکلات و کمبودها وهرچه سریعتر به ثمر رسیدن این چهار پروژه حیاتی استان اعلام آمادگی و همکاری کردند.

انتهای پیام/غ

بهره برداری از بیمارستان 274 تختخوابی یاسوج تا پایان دهه فجر امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.