سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تبریز ۲۰۱۸ نماد ملی ایران در عرصه جهانی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را نماد ملی ایران در عرصه جهانی دانست و تاکید کرد : باید تمامی ارگان‌ها و استان‌ها از این رویداد حمایت و مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رحمانی موحد امروز در آغاز نشست معاونان گردشگری سازمانهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوردر تبریز استفاده از تجربه پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ را کارگاه آموزشی مناسبی برای تمامی استان‌ها بیان کرد و افزود:صنعت گردشگری تاثیرات بسزایی در رشد اقتصادی، اشتغال، رونق کسب و کار و توسعه فرهنگی دارد و باید با هدفمندکردن فعالیت‌ها در راستای برنامه ششم توسعه کشوربه اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری دست یابیم.
به گفته وی تبریز ۲۰۱۸ مورد حمایت هیئت دولت است و فردا در نشست مشترک ستاد ملی و ستاد استانی تبریز ۲۰۱۸ به ریاست رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برنامه‌های لازم برای این رویداد بین المللی جمع بندی و تصمیم گیری خواهد شد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های نوپا با ایده‌های جدید در حوزه گردشگری یادآور شد: با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری از یازده استارت آپ گردشگری در یازده استان نمونه حمایت می‌کنیم.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز اعتبار طرح‌های مرتبط با تبریز ۲۰۱۸ را ۱۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:بر اساس مصوبه هیئت دولت ادارات دولتی می‌توانند ۱۰ درصد از کل اعتبارخود را برای این رویداد هزینه کنند.
آبدار ادامه داد:همچنین مقرر شده است تمامی رویداد‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی که در سال ۲۰۱۸ در کشورمان برگزار خواهد شد به میزبانی شهر تبریز باشد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.