سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی در تعیین کابینه دوازدهم خود را مالک رأی 24 میلیونی روحانی می‌دانند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:برخی در تعیین کابینه دوازدهم خود را مالک رأی 24 میلیونی رئیس جمهور می دانند.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سهم خواهی های برخی از احزاب سیاسی از رئیس جمهور اظهار داشت: برخی مدعی هستند که رأی 24 میلیونی رئیس جمهور منتخب متعلق به آنهاست و اگر روحانی به تأیید آنها نمی رسید پیروزی وی میسر نبود.

وی افزود: جمعیت 41 میلیونی کشور  تنها برای حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی فارغ از گرایش های حزبی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و بر مبنای سیر مناظره ها، سفرهای استانی و...به پای صندوق های رأی آمده اند.

اکرمی تصریح کرد: دولت طرح  اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال، برنامه ششم توسعه، لایحه بودجه و سند چشم انداز 20 ساله را در دستور کار خود دارد لذا باید تنها بر اساس قانون و با هدف خدمت به مردم گام بردارد همچنین مجلس و دیگر دستگاه های نظارتی باید بر روند کار دولت نظارت داشته باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطر نشان کرد: در فضای سیاسی کشور همواره اظهار نظراتی وجود دارد و وظیفه دولت است که به این نظرات و مطالبات گوش فرا داده و آنهایی که به نفع نظام جمهوری اسلامی ،کشور و مردم هست را عملیاتی کند.

 انتهای پیام/

 

سهم خواهی برخی جریان ها از رئیس جمهور

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.