سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن زاده: بازیکنانی که در تیم امید حاضر نشدند باید پاسخگو باشند

رئیس کمیته انضباطی گفت: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاهها از حضور بازيكنان در تيم ملي ممانعت كرده اند، بايد جوابگو باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سايت رسمی فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن زاده گفت: همانطور كه دو هفته پيش اعلام كردم بازيكنانی كه به تيم ملی اميد دعوت شده و متاسفانه از حضور در اين تيم استنكاف كرده و در اردو حضور ندارند، يعنی عملا تيم ملی اميد را تحريم كرده اند بايد پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاهها از حضور بازيكنان در تيم ملی ممانعت كرده اند ،بايد جوابگو باشند.

حسن زاده افزود: رسيدگی به اين پرونده منوط به شكايت فدراسيون،كميته جوانان و سازمان تيم های ملي بوده و ما منتظريم اگر شكايتی مطرح شود به زودی رسيدگی كنيم و اگر لازم باشد با دستور موقت از فعاليت بازيكنانی كه تيم ملی اميد را تحريم كرده اند جلوگيری كرده و انها را تعليق خواهيم كرد. يعنی اگر شكايت واصل شد با دستور موقت جلوی فعاليت بازيكن را مي گيريم.

وی گفت: بدون شك در روز رسيدگی به پرونده صحبتهای بازيكن يا باشگاه مربوطه را به دقت شنيده و تصميم می گيريم. تاكيد می كنم برای برخورد با بازيكنانی كه تيم می را تحريم كرده اند منتظر شكايت مسئولين هستيم و اميدوارم باشگاه ها و بازيكنان حضور در تيم ملی را يك افتخار تلقی كرده و از هيچ تلاشی برای موفقيت تيم ملی از هيچ تلاشی دريغ نكنند.

انتهای پیام/

 از فعالیت بازیکنانی که تیم امید را تحریم کردند جلوگیری می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.