سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمیع زاده: عدم ثبات مدیریت به شنای تهران صدمه زده است

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره حضور نداشتن شناگران تهرانی در سطح ملی گفت: عدم ثبات مدیریت به شنای استان تهران صدمه زده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با برنامه ایستگاه ورزش رادیو جوان گفت: مهدی انصاری تنها ملی پوش شنا به همراه خشایار حضرتی امشب برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی عازم مجارستان می شوند. انصاری در این رقابت ها در دو ماده به آب می زند. قرار بود جمال چاووشی فر نیز به مجارستان اعزام شود اما به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ نتوانست تیم را همراهی کند.

او درباره حضور نداشتن شناگران تهرانی در دور جدید تمرینات تیم ملی شنا افزود: نبود ثبات در مدیریت شنا استان تهران به این رشته آسیب زده است. بعد از حضور محمد بیداریان در المپیک لندن تا کنون هیچ شناگر تهرانی در سطح ملی فعالیت نداشته است. این در حالی است که تهران دارای پتانسیل های بالقوه و استخرهای استاندارد است. اما  استان آذربایجان شرقی که فاقد استخر استاندارد است شناگران بزرگی مانند مهدی انصاری و سروش قندچی تربیت می کند. امیدوارم با همکاری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران ، روزهای خوب شنا تهران بازگردد.

سمیع زاده درباره تیم ملی واترپلو جوانان که مسابقات جهانی را در پیش رو دارد تصریح کرد: تیم واترپلوی کشورمان در گروه بسیار سختی قرار گرفته است. اما تیم، تیم خوبی است. امیدوارم واترپلوئیست های جوان کار خود را به خوبی انجام دهند و از کیان ورزش کشور دفاع کنند. به علاوه  این تیم چند روز دیگر برای بحضور در یک تورنمنت راهی صربستان می شود.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره نمایندگان شنا ایران در انتخابات فدراسیون جهانی که قرار است روز شنبه برگزار شود خاطر نشان کرد: محسن رضوانی رئیس فدراسیون در دو بخش کمیته مربیان و هیئت رئیسه کاندید است. به علاوه خسرو امینی در کمیته واترپلو، فرهاد مرادی در کمیته پزشکی و سعید فتاحیان نیز دیگر کاندیدهای این دوره از انتخابات هستند.

انتهای پیام/

 

وضعیت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از زبان سمیع زاده 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مخاطب
۱۹:۰۳ ۳۰ تير ۱۳۹۶
دم شناگرا گرم