سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ایجاد ۱۱۰۰ شغل پایدار با بهره برداری از سه طرح صنعتی در فارس

با بهره برداری از طرح‌های سیمان خاکستری، فولاد نی ریز و کربنات سدیم فیروزآباد در استان فارس، ۱۱۰۰ شغل پایدار ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: این طرح‌ها در زمره ۵۰ طرح بزرگ در آستانه بهره برداری در کشور است که امسال به بهره برداری خواهند رسید.


وی افزود: طرح کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد با سرمایه گذاری ۳۱۰ میلیارد تومان و با ۶۰۰ هزار تن تولید سالانه، اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر را دارد.


همتی ادامه داد: برای ساخت کارخانه سیمان خاکستری نی ریز نیز ۴۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن، شهریورماه آغاز به کار می‌کند.


وی بیان کرد: طرح فولاد نی ریز با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن تولید سالانه و سرمایه گذاری ۳۴۵ میلیارد تومانی و ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی نیز شهریورماه امسال افتتاح می‌شود.


همتی با اشاره به تداوم اجرای طرح رونق تولید در سال ۹۶ اظهار داشت: امسال علاوه بر صنایع و طرح‌های صنعتی، معادن دارای پروانه بهره برداری نیز قادر به دریافت تسهیلات رونق تولید هستند.


وی گفت: امسال از محل اجرای طرح رونق تولید باید ۴۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود که از این میزان سهم فارس ۲۲ هزار و ۹۵۲ فرصت شغلی است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: از این تعداد فرصت‌های شغلی، در اصناف ۱۴ هزار و ۳۱ نفر، در طرح‌های صنعتی استان چهار هزار و ۳۷۸ نفر، در طرح‌های رونق تولید ۲ هزار و ۳۷۷ نفر، در معادن ۸۴۶ نفر و در فرش دستباف باید برای یک هزار و ۳۲۰ نفر شغل ایجاد شود.
انتهای پیام/ر

با افتتاح طرح کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد برای 700 نفر اشتغالزایی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.