سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مشارکت 420 دانش‌آموز بسیجی در اردوهای طرح هجرت

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه با اشاره به اجرای طرح اردوهای جهادی هجرت 3 در این شهرستان گفت: در این اردوها، 420 نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  پاشایی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه گفت: این طرح فرهنگی و اجتماعی همزمان با سراسر کشور در ایام تعطیلات تابستانی با شرکت دانش آموزان بسیجی در دبیرستان ‌های دوره اول و دوم این شهرستان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در طرح هجرت 3 امسال، 150 دانش ‌آموز خواهر و 270 دانش‌آموز برادر مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه طرح هجرت دانش آموزی در قالب اردوهای 10روزه برگزار می‌شود اضافه کرد: این طرح با هدف تربیتی و فرهنگی و در راستای حرفه ‌آموزی، غنی ‌کردن اوقات فراغت و ایجاد زمینه برای مشارکت دانش آموزان در طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

وی گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش، تقویت روحیه جهادی و فعالیت گروهی، خدمت‌ رسانی به روستاها و مناطق محروم و نیز استفاده از خلاقیت، ظرفیت های فرهنگی، هنری و فکری دانش‌آموزان از دیگر اهداف اجرای این طرح فرهنگی و تربیتی در بین دانش آموزان است.

وی با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 در مدارس این شهرستان افزود: هم اکنون این طرح در 6 مدرسه پسرانه و در سه مدرسه دخترانه توسط حوزه بسیج دانش آموزی برادران و خواهران این شهرستان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در طرح هجرت 3، این مدارس بهسازی، مرمت، زیباسازی و رنگ آمیزی شده و برای استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آماده می شود.

هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

 

انتهای پیام/ش

تحصیل 43 هزار دانش آموز در مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.