سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند حرفه‌ای مواد مخدر گناوه متلاشی شد

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: با تلاش ماموران دریابانی، باند حرفه‌ای سوداگران مرگ که قصد انتقال ۵۴۰ کیلوگرم تریاک را از خودرو به شناور در گناوه داشت متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ غلامرضا محقق صبح امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با اشاره به اینکه برخورد قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از اولویت برنامه‌های دریابانی گناوه است اظهار داشت: تیم‌های دریابانی این شهرستان در خشکی و پهنه آبراه خلیج فارس همه فعالیت‌ها را مورد رصد شبانه‌روزی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه با جدیت تمام با قاچاقچیان کالا و سوداگران مرگ مقابله می‌شود، افزود: پایگاه دریابانی گناوه برای حفظ حریم مرز جمهوری اسلامی، برقراری امنیت و برخورد با افراد سودجو، قاچاقچیان کالا و سوداگران مرگ فعالیت‌های شبانه‌روزی دارد.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه با اشاره به متلاشی‌شدن باند حرفه‌ای مواد مخدر در گناوه خاطرنشان کرد: ماموران دریابانی با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک محموله 540 کیلوگرمی تریاک را در حوزه استحفاظی پایگاه دریابانی گناوه کشف کردند.

محقق با بیان اینکه این محموله در عملیات شبانه کشف و باند سوداگران مرگ متلاشی شد، تصریح کرد: با رصد ماموران گشت‌ دریایی پایگاه دریابانی گناوه در یک عملیات شبانه و مشترک از یک دستگاه خودرو محموله 540 کیلوگرمی تریاک کشف شد.

وی با اشاره به توقیف یک فروند شناور و یک دستگاه خودرو گفت: قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر یاد شده را به یک فروند شناور انتقال دهند که در این زمینه یک متهم دستگیر و شناور و خودرو مرتبط با این عملیات توقیف شد.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.