سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال جالب قطارهای تایوان از رویدادهای ورزشی این کشور+تصاویر

وسایل نقلیه عمومی پایتخت تایوان همزمان با برگزاری یونیورسیاد تابستانی به شکل میدان‌های ورزشی رنگ‌آمیزی شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یونیورسیاد یک رویداد بین‌المللی چند ورزشی است که از سال 1959 میلادی در دو بخش ورزش‌های تابستانی و زمستانی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

یونیورسیاد تابستانی 2017 از 19 تا 30 آگوست در تایپه برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در این دوره زمانی تعداد زیادی از ورزشکاران، هواداران و گردشگران به این شهر مسافرت کنند. مسئولان شهر قطارها، اتوبوس‌ها، مترو و دیگر وسایل نقلیه عمومی را به شکل استخر، پیست دوومیدانی، زمین گلف، زمین فوتبال، زمین بستکبال و دیگر میادین ورزشی رنگ‌آمیزی کرده‌اند. نقاشی‌ها و رنگ‌آمیزی‌های سه‌بعدی به مسافران این احساس را می‌دهد که واقعا در چنین فضایی قرار دارند.

این موضوع واکنش‌های جالب بسیاری از شهروندان تایپه و مسافران را برانگیخته و بسیاری از آنها را به عکس‌ گرفتن با این وسایل نقلیه عکس ترغیب کرده است.

اولین دوره یونیورسیاد تابستانی در سال 1959 در شهر تورین ایتالیا و آخرین دوره آن در گوانجو در کره جنوبی در سال 2015 برگزار شد. شهر شامونی فرانسه در سال 1960 و شهر گرانادا در اسپانیا در سال 2015 نیز اولین و آخرین شهرهای برگزارکننده یونیورسیاد زمستانی بودند. یونیورسیاد زمستانی 2017 نیز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

 

منبع:العربیه

 انتهای پیام/

قطارهای تایوان به استقبال رویدادهای ورزشی این کشور می‌روند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.