سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

دیدار جمعی از مسئولان مهاباد با خانواده های شهدا در بخش خلیفان

جمعی ازمسئولان شهرستان مهاباد در دیدار با خانواده های معظم شهدا در بخش خلیفان مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، در این دیدار که معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر ازمسئولان اجرایی شهرستان حضور داشتند،حاضران ابتدا با حضور در مزار شهدای روستای حمزه آباد ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان وتجدید بیعت با آرمانهای معظم شهدا و ایثارگران، مزار شهدای این روستا را گلباران و غبارروبی کردند.
در ادامه مسئولان با حضور درمنزل شهید معزز محمود ابراهیمی و جانباز 50 درصد علی ابراهیمی از خانواده های این عزیزان قدردانی کردند.
ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهیدان در دین اسلام گفت: بی شک شهدا و ایثارگران پیشقراولان این نظام مقدس هستند و ادامه راه آنان باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
جلال محمودزاده نماینده مردم شهرستان مهاباد درمجلس شورای اسلامی هم توجه به خانواده های شهدا را وظیفه مسئولان برشمرد و گفت:حفظ و حرمت خانواده های معظم شهدا بر همه لازم و ضروری است زیرا آنان با فداکاری و نثارخون خود امنیت وآسایش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
در ادامه مسئولان با خانواده شهید حسن افشون از شهدای حادثه دلخراش وغم انگیز منا دیدارکردند و با قرائت فاتحه یاد این شهید را گرامی داشتند.
بهداری تازه ساخت شهرخلیفان و مرکزخرید گندم خلیفان از طرحهایی بود که مسئولان در ادامه از آن بازدید کردند.
در ادامه بخشدارخلیفان وجمعی ازدهیاران وشوراهای اسلامی بخش خلیفان به بیان مشکلات بخش و روستاهای خود پرداختند.

انتهای پیام / ع

 

دیدار مسئولان شهرستان مهاباد با خانواده شهدا شهر خلیفان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.