سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نمانیدگی، ولی فقیه در سپاه روح‌الله؛

فرمان آتش به اختیار رهبری بیانگر ضعف متولیان فرهنگ است

مسئول نمانیدگی، ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به مسایل فرهنگی گفت: فرمان آتش به اختیار رهبری بیانگر ضعف متولیان فرهنگ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت‌الاسلام علی محمد رضوی‌راد، مسئول دفتر نمانیدگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف تنها با بازگشتن به فرهنگی دینی و ملی محقق می‌شودگفت: فرمان آتش به اختیار رهبری بیانگر ضعف متولیان فرهنگ است و این درد بزرگی است که مراکز فرهنگی ما باید آن را رفع کنند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه الگو‌ها را درست معرفی نمی‌کنیم و انتظار داریم دختر جوان ما به سمت تبلیغات ماهواره نرود افزود: باید مد مناسب با ذائقه نوجوان، اما مطابق با موازین ملی و اسلامی ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور بانوان جوان را در جامعه فراهم کنیم اضافه کرد: چگونه است که جوان ۲۰ ساله ما می‌تواند جبهه را اداره کند، اما امروز جوانان ما نمی‌توانند اقتصاد را مدیریت کنند.

مسئول دفتر نمانیدگی، ولی فقیه در سپاه روح‌الله یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس را بانوان دانست وادامه داد: بنیه علمی بانوان باید براساس دین و سوابق ملی باشدو بانوان باید در الگوسازی و الگوپذیری متکی بر ارزش‌های اسلامی باشند و در بخش تولید و طراحی لباس‌های اسلامی و ملی وارد عمل شوند، اما متأسفانه دشمنان در ارائه الگو گوی سبقت را ربودند.

وی تصریح کرد:حضور بانوان در عرصه اجتماع نیاز به پوشش و حریم منطبق با هویت ملی و اسلامی دارد، رعایت حریم به دختران اعتبار می‌بخشد و مصونیت به همراه دارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی حوزه علمیه خواهران با جدیت در حال فعالیت است بیان کرد: امروز بانوان جامعه اسلامی مورد هجمه و تهاجم فرهنگی دشمنان هستندو برای تغییر دیدگاه دختران جوان باید همگی تلاش کنیم.

انتهای پیام /ج

تاکید مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سپاه روح‌ الله بر تلاش همگان درجبهه فرهنگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.