سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

اختصاص اعتبار ویژه برای رفاه شغلی کولبران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: بیمه کولبران وصدور دفترچه کولبری خطرات در کمین کولبران را کاهش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیرانشهر گفت: پذیرش بیمه کوله ابتدا باسختی هایی همراه بود اما با بررسی های کامل این طرح عملی شد و علاوه بر پیرانشهر، کوله بران سایر شهرهای مرزی نیز از این مزیت بهره مند شدند.


او که در جمع مردم ،مسئولان وجمعی از کولبران این شهرستان سخن می گفت ادامه داد: با استفاده از این طرح کوله بران بازنشسته می شوند و از بیمه سلامت نیز استفاده می کنند.


علی ربیعی با بیان اینکه دولت بخشی از نیازهای کولبران را تقبل کرده افزود: به منظور رفاه اجتماعی مرزنشینان 9 هزار میلیارد ریال یارانه اختصاص یافته که با آن می توان هزینه سلامت کوله بران را تامین کرد.


وی با اشاره به اینکه کوله بری،واقعیت معیشتی مردم مرزنشین است ادامه داد: کوله بری باید با حفظ سلامت جسمانی مرزنشینان همراه باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور دستور برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در پیرانشهر خبر داد و اضافه کرد: به زودی احداث درمانگاه تامین اجتماعی سردشت نیز آغاز می شود.


ربیعی با اشاره به اینکه آب فراوانی در پیرانشهر وجود دارد،گفت : برنامه تجهیز زمین های کشاورزی به سامانه آبیاری مدرن به خوبی پیش رفته و اعتبارهای خوبی نیز جذب شده است ودر بخش لاشتغالزایی هم بازارچه های مرزی می تواند کمک خوبی باشد.


آذربایجان غربی 960 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای مهمی همسایه کشورمان دارد.

انتهای پیام/ع

 

صدور دفترچه کولبری وبیمه کردن کولبران با اختصاص اعتبار ویژه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.