سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

اعلام آمادگی بیش از ٨٠ رسانه برای حضور در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی

بیش از ٨٠ رسانه استانی برای حضور در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان غربی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: علاوه بر رسانه ها ١٥ روابط عمومی ادارات و سازمان های استان نیز اعلام آمادگی کرده اند.

امید سیاح نمایشگاه مطبوعات را بهترین فرصت برای ارزیابی رسانه ها و ارتباط گرفتن آنها با مخاطبانشان عنوان و اظهار کرد: مطبوعات و رسانه های استان اعم از مکتوب و مجازی می توانند از این فرصت به دست آمده استفاده کنند و به معرفی اهداف و خط مشی خود و کارهایی که تاکنون انجام داده اند، بپردازند.

سیاح تصریح کرد: نمایشگاه های مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری آذربایجان غربی قطعا واسطی قوی بین رسانه ها، مطبوعات و مردم خواهد بود.

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این که این نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برپا می شود، افزود: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان از ١٦ تا ١٩ مرداد ماه آغاز می شود.

وی برگزاری نشست های تخصصی و تئاتر خیابانی با موضوع رسانه، کارگاه های آموزشی و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار را از برنامه های جانبی نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ح

 

اعلام آمادگی بیش از ٨٠ رسانه برای حضور در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.