سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رابطه بی‌واسطه مسئولان با مردم حلقه‌های فساد را از بین می‌برد

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: وقتی مسئولان در دسترس مردم باشند دیگر باند‌های فاسد نمی‌توانند دور نهاد‌های تصمیم‌گیر حلقه بزنند.

حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم گفت: این بیانات از توصیه‌های بسیار خوب و کارساز است زیرا هرچه که ارتباط مسئولین و مردم بی‌واسطه‌تر باشد و مسئولان در دسترس مردم باشند چند اتفاق مثبت اتفاق می افتد که اولین آن پشتیبانی و همراهی بدون قید و شرط مردم از مسئولان است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه مسئولان از این طریق می‌توانند به محبت مردم پاسخ دهند، اظهار داشت: دومین اثر همراهی مسئولین با مردم این است که کارهای مردم در اسرع وقت انجام می‌شود و امورات آنها تسهیل می‌شود که این امر باعث موفقیت دولت در اخلاقش خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کاهش مفاسد را از دیگر آثار ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم برشمرد و اظهار داشت:‌ وقتی مسئولان در دسترس مردم باشند جلوی خیلی از باند‌های فاسدی که معمولاً دور نهادهای تصمیم گیر حلقه می‌زنند و برای خودشان کاخ‌هایی را از منافع و پول‌های مردم می‌سازند گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه رابطه‌ها مستقیم‌تر باشد، مفاسد اداری کمتر خواهد بود، بیان داشت: این وضعیت در نهایت سبب می‌شود که کشور نشاط و شادابی داشته باشد و با تسهیل شدن کارهای مردم روحیه آنها هم تقویت شود.

انتهای پیام/

 

نتیجه روابط بی واسطه مسئولان با مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.