سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی های حزب الله لبنان بر گرفته از تفکرانقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه :حزب الله تهدیدی برای اسرائیل شده و این پیروزی به دلیل پیروی از آموزه های انقلاب انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به روز مقاومت و پیروزی حزب الله بر صهیونیست ناپاک در جنگ ۳۳ روزه اظهار کرد: این جنگ تموز است که در حال اضمحلال و نابودی است.

وی افزود: از ۵، ۰ سال گذشته آمریکا دو میلیون صهیونیست اسرائیلی و ۸، ۰ میلیون عرب را به خاک سیاه کشانده و در جنگ شش روزه دو میلیون اسرائیل بر ۸، ۰ میلیون پیروز شدند و از آن روز ۴، ۰ سال می‌گذرد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تمام کشور‌ها از تهدیدات اسرائیل هراس داشتند و بر حسب ترس و وحشت مسلمانان راه برای تصرف و تجاوز این رژیم ناپاک باز شد تا اینکه آمریکا و اسرائیل تصمیم گرفتند اسرائیل را بر منطقه حاکم کنند.

وی ادامه داد: آن‌ها در جنگ ۳۳ روزه مقابل حزب الله لبنان شکست خوردند و در این میان اسرائیلی‌ها بودند که با کمال رسوایی به شکست سنگین خود اذعان کردند و هول و هراس و ترس مسلمانان از بین رفت و شخصیت موساد به کلی نابود شد و اختلاف در ارتش و دولت اسرائیل به وجود آمد.

وی افزود:حزب الله کابوسی برای اسرائیل شد و امنیت لبنان در برابر تجاوز اسرائیل تامین شد و اسرائیلی که تهدید بود اکنون حزب الله تهدیدی برای اسرائیل شده و این پیروزی به دلیل پیروی از آموزه‌های  انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ف

پیروی از آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران سبب پیروزی حزب الله شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.