سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظاهری: مجبور به جدایی از تیم ملی شدم/ ناطق نوری در فدراسیون عملکرد ضعیفی داشت

ورزشکار و مربی بوکس کشورمان گفت: نمی خواستم از تیم ملی جدا شوم اما برخی افراد حاضر در فدراسیون کاری کردند که قید حضور در این تیم را زدم.

علی مظاهری، مربی سابق تیم ملی بوکس کشورمان و نماینده ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد وضعیت فدراسیون بوکس پس از استعفای ناطق نوری عنوان کرد : ناطق نوری در مدت حضورش در فدراسیون بوکس کار های مثبتی انجام داد و با حداقل امکاناتی که در اختیار داشت توانست پس از مدتی به افتخارات بزرگی از جمله قهرمانی در مسابقات رده های پایه و بزرگسالان بوکس در قاره آسیا دست یابد. که به نظرم کار های بزرگی بود.

او ادامه داد : متاسفانه عملکرد ناطق نوری در 2 سال آخر با توجه به مشغله کاری زیاد و سن بالا دیگر مانند قبل نبود و بیشتر کار ها به فدراسیون نشین ها سپرده شده بود و به همین دلیل نتایج خوبی کسب نشد. به هر صورت حالا داوری برای 6 ماه عهده دار امور است و امیدوار بتواند در بوکس به موفقیت برسد. 

نمی دانم چرا در بوکس فقط برخی  مربیان ماندگار می شوند

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی دوحه در مورد سرمربی کوبایی تیم ملی بزرگسالان و دیگر سرمربیان تیم ملی  گفت : خیمنز مربی خوبی است و از  سطح بین المللی بالایی  برخوردار است اما در مجموع نمی دانم که چه مشکلاتی وجود دارد که برخی مربیان در تیم های ملی ماندگار هستند و جای خود را به شخص دیگری نمی دهند. 

علی مظاهری  مربی سابق تیم ملی بوکس در پایان و درباره جدایی اش از این تیم عنوان کرد : من خودم نخواستم که در بوکس نباشم .  برخی در فدراسیون کاری کردند که من از تیم ملی جدا شوم.  متاسفانه افراد حاضر در فدراسیون کسانی را نمی خواهند که به بوکس کمک می کنند . آن ها کسی را می خواهند که حرف های خودشان را اجرایی کند و من این آدم نیستم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.