سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار 11 ساعته زائران خراسان جنوبی برای سفر به عراق

معاون حج و زیارت خراسان جنوبی گفت:158 زائر عتبات عالیات خراسان جنوبی از دیشب تاکنون در انتظار عزیمت به عراق هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛غلام پور معاون حج و زیارت خراسان جنوبی گفت:پرواز بیرجند - بغداد که قرار بود ساعت 22:30 دیشب از فرودگاه بیرجند انجام شود تاکنون انجام نشده و مسافران این پرواز همچنان در انتظارند.

وی افزود: مسافران این پرواز که از شهرستان های بیرجند، طبس، قاین و نهبندان هستند در سه هتل اسکان داده شده اند تا وضعیتشان مشخص شود.

معاون حج و زیارت خراسان جنوبی درخصوص دلیل لغو این پرواز گفت : پرواز بیرجند – نجف قرار بود توسط شرکت هواپیمایی العراقیه انجام شود که به دلیل تاخیر در آماده شدن فرودگاه بیرجند و ممانعت خلبان، این پرواز دیشب کنسل شد.

غلام پور افزود: از دیشب تا این لحظه در تلاش برای برقراری این پرواز هستیم و وضعیت این پرواز تا یک ساعت دیگر مشخص می شود ولی احتمال لغو آن وجود دارد.

معاون حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت پروازی فرودگاه بیرجند 7 تا 19 است افزود: این فرودگاه یک فرودگاه بین المللی است و باید آمادگی پروازهای شبانه را نیز داشته باشد.

صدری روابط عمومی فرودگاه بین المللی بیرجند هم گفت: سازمان حج و زیارت درخواست پرواز بیرجند – نجف را دیر به این فرودگاه اعلام کرده است .

پروازهای عتبات عالیات فرودگاه بیرجند متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایرا، دو هفته ای است که به دلیل کمبود ناوگان در کشورانجام نمی شود .

اختصاص هواپیماهای این شرکت به پروازهای حج تمتع، برخی از پروازهای فرودگاه بیرجند را لغو کرده است .

انتهای پیام/ع

لغو پروازهای عتبات عالیات فرودگاه بیرجند به دلیل کمبود ناوگان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.