سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکری در صحن مطرح شد؛

رحیمی: پاسخ ندادن جهرمی موجب ناراحتی شد/ لاریجانی: وزرای پیشنهادی باید پاسخگوی سوالات نمایندگان در صحن باشند

رئیس مجلس گفت: بر اساس آیین نامه داخلی وزرای پیشنهادی باید پاسخگوی سوالات نمایندگان در همان جلسه مجلس باشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری با استناد به ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه خطاب به لاریجانی، گفت: دیروز در زمان اظهارات وزیر ارتباطات وضعیتی پیش آمد که منجر به ناراحتی برخی نمایندگان شد.

وی ادامه داد: روز گذشته سوالاتی را نمایندگان مطرح و به صورت مکتوب به آقای جهرمی تحویل دادند که وی در سخنان خود در صحن علنی مجلس هیچ گونه پاسخی نداد و آن را حواله به جواب مکتوب داد.

رحیمی با اشاره به ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس، افزود: بر اساس این ماده سوالات کتبی نمایندگان در طول برنامه دولت مطرح و به رئیس جمهور یا وزیر مربوطه داده می‌شود که وزیر هم باید در همان جلسه پاسخگو باشد.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر رحیمی آن را به جا و وارد دانست و گفت: اگر نمایندگان سوالاتی را مطرح می‌کنند وزرای پیشنهادی باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اقتصاد 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دکتر مهدی پورداود
۱۳:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
بنده چون بنا به همسایگی با مهندس جهرمی و دوستی نزدیک از کودکی تا الان، از رفتار و حرکات و سکنات ایشون آگاهی دارم، بر خود فرض دانستم که بگویم این حرکت آقای جهرمی، بدون غرض و از روی خصلت ایشان که همانا آرام بودن، سعه ی صدر، توجه به اهم مطالب و نظم بوده است. و نبایستی او را به عدم تمایل به پاسخگویی متهم کرد .