سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نتایج آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکى از اعلام نتایج چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی خبر داد.

محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکى در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرش در چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایى دستیارى پزشکی بر روى سایت سنجش پزشکى قرار گرفت.

وى با اشاره به تعداد داوطلبانى که در چهل و چهارمین دوره آزمون دستیارى پزشکی ثبت نام کرده بودند، عنوان کرد: ۱۴ هزار و ۴۰۷ در آزمون دستیارى پزشکی ثبت نام کرده بودند و هشت هزار و ۴۱ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد شش هزار و ۱۹۴ نفر انتخاب رشته کردند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکى به میزان ظرفیت دستیارى پزشکی این دوره  اشاره کرد و افزود: ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی ۳ هزار و ۴۰۱ نفر است، ۲ هزار و ۴۱۱ نفر سهمیه آزاد، ۵۳۱ نفر سهمیه بومی مناطق محروم، ۲۲ نفر سهمیه مازاد استعداد درخشان، ۳۴۷ نفر سهمیه رزمندگان و ایثارگران، ۱۲ نفر سهمیه بورسیه دانشگاه بقیه الله و ۷۸ نفر بورسیه نیرو‌های مسلح است که پذیرفته شدگان دارای حد نصاب نمره بوده اند.

پورکاظمی یادآور شد: داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir می‌توانند نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
چه عالی .ممنون
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
من فکر نکنم قبول بشم چون امتحانش خیلی سخت بود
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
چه خوب