سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه توانمندسازی دختران تهرانی

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: برنامه‌های مختلفی ویژه دختران تهرانی با رویکرد آموزش سبک زندگی ایرانی و توانمندسازی آنان اجرا می شود.

الهه عطایی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای مهارت آموزی، کسب تجربه، شکوفایی توانایی‌ها و استعدادها و غیره برای دختران تهرانی در سرای محلات، مراکز شهربانو و شهردخت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فعالیت ها با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی، احترام به والدین، سلامتی جسمی و روحی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، کاهش اضطراب، توانمندسازی و توسعه اجتماعی دختران و غیره انجام می‌شود.

عطایی در خصوص تشکیل کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده افزود: با توجه به اینکه بیشترین علت طلاق در 5 سال ابتدای زندگی به دلیل عدم شناخت زوجین از یکدیگر و عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی اتفاق می‌افتد، کارگاه‌های آموزشی با رویکرد توانمندسازی زوج‌های جوان، کسب آموزش و مهارت‌های لازم برای همسرداری، حل تعارضات و مدیریت زندگی خانوادگی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: این اداره کل در نظر دارد حین برگزاری کارگاه‌های مذکور، میزان مشارکت، نیازهای مخاطبان و مشکلات زوج‌های جوان را جمع بندی کند تا در برنامه‌ریزی‌های آینده برای گروه مخاطب زوج‌های جوان و پیش بینی برنامه‌های گسترده تر، با مطالعات دقیق تر و کاربردی تر اقدام کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.