سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور؛

مراکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان توسعه نمی یابد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: مراکز آموزشی این دانشگاه افزایش نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمود مهر محمدی  سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور ،در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در تبریز گفت: سیاست دانشگاه فرهنگیان کشور عدم توسعه مراکز آموزشی است و واحد‌های خارج مرکز استان در سال‌های آتی در مراکز استان تجمیع خواهد شد.


وی بسیج منابع فکری و انسانی را در بخش جذب اعتبار خیرین برای حل مسائل و مشکلات موجود دانشگاه فرهنگیان را خواستار شد و تاکید کرد: منابع موجود این دانشگاه هرگز کفاف نیاز‌ها را نخواهد کرد.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور نیاز امروز این دانشگاه را مکان عمرانی و تکمیل هیئت علمی عنوان کرد و افزود: متاسفانه این دانشگاه ردیف بودجه عمرانی ندارد و با توجه به این موضوع در بازسازی ساختمان‌های فرسوده دچار مشکل است.

استاندار آذربایجان شرقی هم با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز برای توسعه عمرانی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشسرای فعلی تبریز بهترین مکان برای احداث دانشگاه فرهنگیان است چرا که پیش بینی مکان دیگر نیاز به تغییر کاربری دارد که در روند احداث مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.


اسماعیل جبارزاده افزود اگر از فضای این مجموعه به خوبی استفاده شود می‌تواند برای کاربردهای مختلف همچون برگزاری دوره‌های مهارت این دانشگاه مفید باشد.


جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم با اشاره به وجود پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در شهرستان‌های بزرگ دیگر استان ها، ایجاد شرایط و بستر لازم برای احداث پردیس در شهرهای بزرگ استان را خواستار شد.

رحیم بدری رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه حدود دو هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل میکنند گفت: زمینه برای ادامه تحصیل معلمان در دو رشته کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و ادبیات فارسی در این دانشگاه فراهم شده و سال آینده نیز رشته آموزش ریاضی را در این مقطع دایر خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ

سیاست دانشگاه فرهنگیان کشور عدم توسعه مراکز آموزشی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.