سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گیلان

پیکر مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گیلان تشییع و به خاک سپرده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان امروز گفت : پیکر پاک 11 شهید گمنام دفاع مقدس از 31 مرداد تا 9 شهریور در 5 شهر گیلان تشییع و به خاک سپرده می شود.

سرهنگ رسول جلایی افزود : فردا همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) 2شهید گمنام 20 و 23 ساله که به ترتیب در سال 62 در عملیات خیبر و سال 63 درعملیات بدر به شهادت رسیدند از ساعت 10 در دیلمان تشییع و در پارک شکوفه این شهر به خاک سپرده می شوند.

وی با بیان اینکه رشت هم پنجشنبه هفته کنونی میزبان 2شهید گمنام است گفت : این 2 شهید 21 و 19 ساله به ترتیب سال 65 در عملیات کربلای 4 و سال 61 در عملیات والفجر1 به شهادت رسیدند از ساعت 10 تشییع و در بوستان ملت این شهر به خاک سپرده خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه تالشی ها نیز از 3 شهید گمنام استقبال می کنند گفت : این شهدا 22 ساله ، 21 ساله و 20 ساله هستند که به ترتیب سال 61 در عملیات محرم ، سال 65 در عملیات کربلای 4 و سال 63 درعملیات  بدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند از ساعت 10 سه شنبه 7 شهریور همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) در بخش اسالم شهرستان تالش تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند.

سرهنگ رسول جلایی اعلام کرد : مردم انقلابی و شهید پرور رضوانهشر نیز همزمان با شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) میزبان یک شهید گمنام 20 ساله هستند که سال 67 در عملیات تک دشمن به شهادت رسید.

وی افزود : این شهید گمنام در پایگاه پدافند هوایی پونل رضوانشهر به خاک سپرده  می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد : صبح پنجشنبه 9 شهریور هم در تالش 3 شهید گمنام 28 ،20 ساله و 22 ساله که به ترتیب سال 63 در عملیات بدر، ، سال 62 در عملیات خیبر و سال 65 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند. 

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان میزبان11شهید گمنام دوران دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.