سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات زندانی محکوم به قصاص در ایلام

رئیس زندان مرکزی ایلام گفت: زندانی محکوم به قصاص در ایلام با گذشت اولیای دم از پای چوبه دار نجات یافت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محسن پیری بیان کرد: این زندانی به مدت 2 سال است که به جرم قتل در زندان بسر می برد که پس از پیگیری های مکرر و تلاش رایزنی شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و جلب رضایت اولیای دم مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفته و از چوبه دار نجات یافت.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای جلب رضایت خانواده مقتول اظهارکرد: مهر و رافت اسلامی همواره در جامعه راهگشا بوده است به طوریکه این گونه اقدامات خداپسندانه سبب نشر و ترویج الفت، محبت و قرب الهی در جامعه می شود.

رئیس زندان مرکزی ایلام با ابراز خرسندی از گذشت اولیای دم از قصاص نفس زندانی زندان مرکزی ادامه داد: شرکت در فعالیت ‌ها و برنامه‌های خیر و خداپسندانه، جدا از اجر و ثوابی اخروی، آرامش خاطر را در پی خواهد داشت.

64 پرونده قتل بدون سبق تصمیم و اتفاقی به شعب ویژه صلح استان به منظور ایجاد صلح و سازی میان طرفین دعوا ارجاع شده است.

به منظور حل و فصل مشکلات روی داده و با توجه به غیر عمدی بودن قتل های اتفاق افتاده تلاش شده با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه، روحانیان، فرمانداران، ریش سفیدان، معتمدان محلی و ذی نفوذان منطقه زمینه صلح و سازش را در این پرونده ها ایجاد شود که طی 6 ماه دوم سال گذشته و با ورود رئیس کل دادگستری جدید به استان 6 محکوم به قصاص قبل از اجرای حکم با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

انتهای پیام/ د

نجات زندانی محکوم به قصاص از پایه چوبه دار در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.