سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چرداول:

بیان خدمات نظام موجب امید در جامعه می‌شود

فرماندار چرداول گفت: بیان خدمات نظام سبب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مراد یگانه در از جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در بخش هلیلان اعلام کرد: هفته دولت را به عموم مردم و دولتیان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک می‌گویم.

یگانه اضافه کرد: این هفته فرصت خوبی برای بیان خدمات نظام و دولت تدبیر و امید به مردم است، بیان خدمات نظام سبب امید و امیدواری در جامعه می‌شود.

وی رونق تولید و اشتغال باتوجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری را مهمترین ماموریت همه‌ دستگاه‌های متولی در امر اشتغال دانست.

یگانه ضمن تاکید بر تداوم اعطای تسهیلات خواستار همراهی و تعامل بیشتر مدیران بانک‌ها در موفقیت و به ثمر رساندن این هدف بزرگ و موثر شد.

فرماندار چرداول با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال خواستار پیگیری جدی دستگاه‌ها در جهت اشتغال پایدار شد.

فرماندار چرداول در این جلسه بر شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و مشاغل بومی منطقه تاکید کرد: باشناسایی پتانسیل‌ها و مشاغل مورد نیاز زمینه اشتغال جوانان جویای کار باید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در حوزه اشتغال در شهرستان چرداول شده برای یکهزار و ۴۶۰ نفر هدفگذاری شده است که تا به امروز با جذب ۸۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۲۵۴ نفر فراهم و امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها تاپایان سال به این هدف مهم در شهرستان دست یابیم.

انتهای پیام/اس

ضرورت بیان خدمات نظام در جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.