سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیگو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برگزاری اردوهای دانش‌آموزش با هدف آموزش کار‌آفرینی

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: برگزاری اردو‌های دانش آموزی با اهداف متعددی از جمله آموزش کار آفرینی از سوی سازمان برگزار می‌شود.

محمود علی گو قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برگزاری اردوهای دانش‌آموزی اظهار کرد: در سازمان سه سبک اردو برای دانش‌آموزان در حال برگزاری بوده که شامل اردوی ملی و تشکیلاتی ، اردوی کارآفر‌ینی مناطق محروم و آموزش خبرنگاری برای دانش‌آموزان است.

 وی افزود: در اردوهای ملی و تشکیلاتی برنامه‌ها در پنج قطب را‌مسر،خراسان رضوی، نیشابور، شیراز و تهران برای 16هزار مربی و دانش‌آموز برگزار می‌شود.

 قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: سال گذشته این اردو برای 4هزار نفر برگزار شد و امسال شاهد افزایش شرکت کنند‌گان در این برنامه آموزشی تفریحی هستیم.

علی‌گو تصریح کرد: آموزش‌های این اردو متفاوت بوده و هدف اصلی آن توانمند سازی دانش‌آموزان امروز است و موا‌ردی همچون کار‌آفرینی ، فعالیت‌های اقتصادی‌پس انداز کردن ، برنامه‌های ‌معرفتی، فن بیان و موا‌ردی از این قبیل را شامل میَ‌شود.

 وی افزود: اردوی کار آفرینی مناطق محروم ویژه اشتغال زایی و سرمایه‌گذاری در کرمان در نظر گرفته شد که با همکاری اساتید دانشگاه شریف این برنامه اجرایی شده و از بین شرکت ‌کنندگان 250 نفر برتر وارد بخش‌های تخصصی‌تر است.

 قائم مقام سازمان دانش‌آموزی یادآور شد: آموزش خبرنگاری برای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که تعداد 500 دانش‌آموز پسر و 500 دانش‌آموز دختر را شامل می‌شود.

 انتهای پیام/

 آموزش خبرنگاری به دانش آموزان علاقه‌مند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.