سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالک در نطق میان دستور:

مسئولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را تقویت کنند

نماینده اصفهان گفت: مسئولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را تقویت کنند و به گونه‌ای عمل نکنند که این جریان تضعیف و جریان مقابل آن تقویت شود.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد سالک نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس با تأکید بر اینکه رمز موفقیت ملت‌های اسلامی تبعیت از مقام معظم رهبری  است، اظهار داشت: علیرغم همه مصائب و برای برون رفت از شرایط کنونی کشور از قبیل رکود اقتصادی و 19 بحران پیش رو رمز موفقیت ما انقلابی ماندن و افزایش ایمان روز افزون حول محور حاکمیت دینی یعنی رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: الان در ایام حج هستیم و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حج مظهر توحید و نفی شیطان و تکرار شعار ابراهیم(ع) یعنی برائت از شیطان است.

سالک با اشاره به در پیش بودن هشتم شهریور مصادف با انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و روز "مبارزه با تروریسم" گفت: از دادگاه انقلاب اسلامی می‌خواهیم که برای دفاع از حقوق شهدا و ملت ایران پرونده 8 شهریور را که هنوز مختومه نیست، مجددا بررسی کنند.

نماینده مردم اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند روحیات شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه مسئولان و دولتمردان باشد و توقع ما رعایت دقیق و اجرایی کردن روحیه انقلابی در همه عرصه‌های مدیریت است.

وی افزود: بر این اساس لازم است در انتخاب استانداران و فرمانداران ویژگی‌هایی چون سابقه جهادی و انقلابی آنان مدنظر قرار گیرد.

سالک خطاب به رئیس جمهور و ضمن تأکید بر پرهیز از به کارگیری عناصر فتنه گفت:‌ فتنه‌گران خط قرمز ما هستند اگرچه بعضی از تریبون‌هایی چون مجلس اعلام می‌کنند که فتنه تمام شده است و دیگر سخنی از فتنه نگوییم و عده‌ای دنبال رفع حصر سران فتنه هستند که ضربات سنگینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتبار جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی زدند، اموال مردم و بیت‌المال را آتش زدند، خیانت و جنایت کردند، باید مراقب باشیم که فتنه بزرگتری در پیش داریم.

نماینده مردم اصفهان بیان داشت: الان در مقام مقایسه کودتای ترکیه و برخورد اردوغان با مخالفان و فتنه 78 و 88 نیستم اما سران فتنه حسب ظاهر در حصر هستند در حالی که خبر داریم در آسایش و رفاه هستند و به کسانی که دنبال رفع حصر هستند توصیه می‌کنم که دست بکشند چرا که سران فتنه اگر محاکمه شوند، شرایط دیگری است و شرایط فعلی به نفع آنان است.

وی متذکر شد:‌ در انتخابات ریاست جمهوری امسال 16 میلیون نفر رأی قابل توجهی داشتند اما به قانون تمکین کردند و کشور و نظام را گرفتار بحران نکردند.

سالک با استناد به یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را تقویت کنند و به گونه‌ای عمل نکنند که جریان انقلابی تضعیف و جریان مقابل آن در محیط‌های فرهنگی، دانشگاهی و تبلیغات دینی تقویت شوند.

نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: آقای رئیس جمهور تک رقمی کردن تورم به چه قیمتی صورت گرفته  است در حالی که قدرت معیشت و قدرت خرید مردم نه تنها بالاتر نرفته است بلکه آنان با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و خوب است سری به زندگی محرومان بزنید و بدانید که گفتمان درمانی فایده‌ای ندارد.

وی با اشاره به بحران آب به ویژه در مرکز کشور خاطرنشان کرد: زنده بودن زاینده رود به معنای حیات فلات مرکزی است و باید برای حل مشکلات آب کشور چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.