سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی:

شکست کشتی تاریخی بود / بیشترین رقم پرداختی وزارت به کشتی است

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در کنار فدراسیون ها هستیم و به زودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا داور زنی درباره نتایج ضعیم تیم ها ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی فرانسه گفت : ورود دکتر سلطانی فر به نتایج اخیر کشتی ازاد در مسابقات جهانی پاریس از جایگاه مهم نماینده عالی دولت در ورزش و از حدود اختیارات و وظایف حاکمیتی ایشان است.
 
معاون قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی افزود : شکست کشتی تاریخی بود و در واقع این نتیجه سنگین ترین شکست کشتی ما بعد از انقلاب محسوب می شود و طبیعی است رئیس فدراسیون هم مثل ما ناراحت باشد ولی آنچه مهم تقویت مجدد کشتی و فدراسیون با همراهی وزارتخانه است.
 
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی گفت : وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگوست ، ما در کنار فدراسیون ها هستیم و بزودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم.
 
وی درباره میزان کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی گفت : از 117 میلیارد تومان اعتباری که در اختیار حوزه قهرمانی برای اختصاص به فدراسیون قرار دارد کشتی با 12 میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد و بعد از ان فوتبال با ده میلیارد ، جانبازان و معلولان با شش و نیم میلیارد ، والیبال شش میلیارد ، بسکتبال چهار میلیارد ، دو و میدانی پنج و نیم میلیارد و مشخص است که کشتی نسبت به سایر رشته ها حداقل دو برابر بیشتر بودجه می گیرد.
 
داورزنی اضافه کرد : ما برای تقویت و رفع نواقص در کنار فدراسیون کشتی و آقای خادم هستیم و کسی منکر نتایج خوب کشتی و زحمات زیاد رئیس فدراسیون برای این رشته نیست ولی در دوره جدید ، پاسخگویی فدراسیون ها در قبال مردم و وزارتخانه بیشتر باید باشد و بزودی با کمک آقای خادم و اعضای شورای فنی جلسات بررسی و کارشناسی را تشکیل می دهیم و نتایج آن را به اطلاع آقای وزیر خواهیم رساند.
 
انتهای پیام/

واکنش داورزنی به نتایج ضعیف تیم های ملی کشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.