سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضیایی:

تغییر رئیس جمعیت هلال‌احمر را تکذیب و تأیید نمی‌کنم

تغییر رئیس جمعیت هلال‌احمر را تکذیب و تأیید نمی‌کنم،اگر خود رئیس جمعیت هلال‌احمر بخواهد مسئولیت را به دیگری واگذار می‌کند.

به‌گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال‌احمر در پاسخ به این سؤال که قرار است رئیس جمعیت هلال‌احمر تغییر کند و آیا شما در جریان این موضوع هستید یا خیر؟ گفت: ما بر اساس شنیده‌ها کار نمی‌کنیم و با واقعیت‌ها سروکار داریم و واقعیت این بود که ما اکنون در هلال احمر هستیم و امروز نیز موزه علی‌اکبر صنعتی را افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: تغییر رئیس جمعیت هلال‌احمر را  تکذیب و تأیید نمی‌کنم. شما از ما چیزی می‌پرسید که مربوط به ما نیست. اکنون در هلال احمریم، مسئولیت جمعیت را برعهده داریم و ان‌شاءالله این مسیر را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: هلال‌احمر یک دستگاه مردمی است و این‌چنین نیست که کسی یکجا عزل یا نصب شود، و پروسه‌ای بوده که اگر بخواهد صورت بگیرد از داخل هلال‌احمر صورت می‌گیرد.

ضیایی با تأکید بر اینکه هلال‌احمر اداره دولتی و وزارتخانه نیست، گفت: رئیس جمعیت باید مسیر تغییر را شروع کند و در قانون اساسنامه جمعیت نیز این مسئله وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این مسیر انتخابی بوده که اگر خود رئیس جمعیت هلال‌احمر بخواهد مسئولیت را به دیگری واگذار می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تغییر ریاست جمعیت هلال احمر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.