سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپايی بيمارستان صحرايی در بخش سرشیو مريوان

بيمارستان صحرايي حاج احمد متوسليان با حضور نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان، فرمانده سپاه، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت شهرستان مریوان، بیمارستان صحرایی حاج احمد متوسلیان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم منطقه در روستای «ویله» شهر چناره آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در مراسم افتتاحیه این بیمارستان،گفت: هدف از راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران در مناطق محروم، ارتقا توان نیروهای درمانی برای آمادگی در مواجهه با حوادث، بلایا و بحران‌ها و اشاعه فرهنگ بسیجی و جهادی است.

هوشیار سایه‌میری افزود: این بیمارستان صحرایی که با همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، شبکه بهداشت و درمان مریوان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان مریوان، در قالب اردوهای جهادی برگزار شده است، از هفته گذشته با غربالگری در روستاهای محروم این شهرستان آغاز شده و در روز جمعه خدمات تخصصی در این بیمارستان ارائه می‌شود.

به گفته وی، در این بیمارستان تیم‌هایی متشکل از متخصصین قلب، مغز و اعصاب، اطفال، زنان، رادیولوژی و دندانپزشکی به مردم محروم منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

آغازبه کار بيمارستان صحرايي در بخش سرشیو مريوان

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.