سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۲۶ اخطاریه برای مراکز تولیدی متخلف در اهواز

رئیس مرکز بهداشت غرب گفت: در نیمه اول شهریور ماه ۲۶ مورد اخطاریه (مهلت دار) و ۲۵ مورد اخطاریه ۴۸ ساعته جهت متصدیان دارای تخلف بهداشتی صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهرداد شریفی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان داشت: در نیمه اول شهریور ماه 26 مورد اخطاریه ( مهلت دار) و 25 مورد اخطاریه 48 ساعته جهت متصدیان دارای تخلف بهداشتی صادر شد که از این میان چهار مورد نیز پلمب شده است و در همین راستا هشت پرونده تخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع داده شد. 

وی افزود: 10 قهوه‌خانه به علت عرضه قلیان و رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ شده که این کار در راستای توجه  و نظارت بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی  در راستای ماده 13 و 14 قانون مواد خوردنی ، آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی انجام شده است .

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با تقدیر از همکاری مراجع قضایی و اماکن عمومی نیروی انتظامی با کارشناسان بهداشت محیط غرب اهواز در پلمب واحدهای مذکور در نیمه اول شهریور گفت: اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع به صورت روتین مورد بازدید و بررسی و نظارت قرار می‌گیرند و مدیران و متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی باید نکات بهداشتی را طبق آئین‌نامه‌های بهداشتی از لحاظ بهداشت فردی، بهداشت ابزار کار، بهداشت ساختمان و بهداشت مواد غذایی رعایت نمایند.

انتهای پیام/م

پلمپ واحدهای تولیدی متخلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.