سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره ملی ۱۲ هزار شهید فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها دوران دفاع مقدس است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:کنگره ملی ۱۲ هزار شهید فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در دومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که عصر در استانداری برگزار شد، گفت: برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان دلیر ۸ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: به دلیل کثرت و وسعت جامعه ایثارگری فرصت برای دیدار و رسیدگی به همه این افراد مهیا نیست و نتوانستیم در حد بضاعت و انتظارات این عزیزان پاسخگوی آنان باشیم، ولی برای حل مسائل و مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار همدردی با مسلمانان و محکوم نمودن بدرفتاری‌های صورت گرفته بر علیه مسلمین میانمار گفت: در صورت وجود اتحاد و همدلی میان مسلمانان جهان جرات هیچ گونه بدرفتاری به مسلمین مشاهده نمی‌شود.

صفرزاده در ادامه به استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود در استان اشاره نمود و اظهار داشت: با توسعه شرکت‌های دانش بنیان می‌توان در راستای افزایش بهره وری و راندمان تولیدات محصولات کشاورزی گام برداشت.

وی ادامه داد: با تولیدات بیشتر و با کیفیت بالا می‌توان در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال در استان و تحقق شعار سال حرکت کرد.

صفرزاده همچنین به تکریم ارباب رجوع در ادارات علی الخصوص ایثارگران تاکید نمود و و گفت: در برخی موارد عدم تکریم و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع نارضایتی از کل سیستم اداری و در نهایت نظام اسلامی را دامن می‌زند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان در آبان امسال گفت: کنگره ملی 12 هزار شهید استان  ۵ اجلاسیه دارد که یکی از آن اجلاسیه ایثارگران است.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها طرح و برای حل این مشکلات چاره اندیشی شد.

انتهای پیام/م

کنگره ملی 12 هزار شهید استان  ۵ اجلاسیه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.