سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چالوس و هراز یکطرفه شد

جاده‌های چالوس و هراز امروز جمعه ۲۴ شهریور یکطرفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه شد.

براساس این گزارش در جاده هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه شد.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد همه تریلر‌ها نیز در محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از این محور ممنوع خواهد بود.

تردد موتور سیکلت‌ها نیز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های چالوس وهراز ممنوع است.

اعمال محدودیت ترافیکی  در جاده‌های مازندران

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

انتهای پیام/ آ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.