سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان جشنواره موسیقی فارس

فراخوان جشنواره موسیقی فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فارس اعلام کرد: متن فراخوان در روزهای آینده برای ادارات ارشاد استان ها و آموزشگاه های آزاد موسیقی نیز ارسال خواهد شد.

در متن این فراخوان ابراز امیدواری شده که این رویداد بتواند با تکیه بر دستاوردهای دوره‌های پیشین و بهره‌گیری از تجارب و قابلیت‌های هنرمندان برجسته این سرزمین گامی هرچه مؤثرتر را در راستای ارتقای قابلیت‌ها و نمایش هرچه بهتر توان موسیقایی هنرمندان استان در حوزه گروه نوازی بردارد.

این ستاد همچنین قبول مسئولیت دبیر هنری این جشنواره توسط استاد احمد پژمان هنرمند فرهیخته و پیشکسوت را فرصتی بزرگ برای جشنواره و اهالی موسیقی فارس دانسته که امکانات کم نظیری را در اختیار جشنواره و اهالی موسیقی استان قرار خواهد داد که امید می رود همه بتوانند از آن بهره ببرند.

اخبار مربوط به جشنواره موسیقی فارس تنها از طریق اعضای ستاد جشنواره، پایگاه اینترنتی و کانال تلگرام رسمی آن اطلاع‌رسانی خواهد شد و متقاضیان شرکت در جشنواره در تمامی مراحل می‌توانند از طریق تلفن و ایمیل اعلام شده سوالات و نقطه نظرات خود را با مسئولین جشنواره در میان بگذارند. متن فراخوان جشنواره از هم اکنون در کانال تلگرام جشنواره موسیقی فارس به نشانی farsmusicfest@ نیز قابل دسترسی و دریافت است.

جشنواره موسیقی فارس در بخش های موسیقی دستگاهی (موسیقی کلاسیک ایرانی)، کوبه‌ای، موسیقی محلی، موسیقی مقامی، موسیقی کلاسیک (بین‌المللی)، آواز گروهی، ترانه (موسیقی پاپ) و بخش غیر رقابتی موسیقی کودک از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره موسیقی در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.