سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

اسلام به عنوان دین مبارزه با ظلم معرفی شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سبب شد تا در عصر کنونی، اسلام به عنوان دین مبارزه با ظلم معرفی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  قاسم سلیمانی صبح امروز جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ در مراسم رژه نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت این هفته و تسلیت ایام ماه محرم گفت: رزمندگان با رشادت و از جان گذشتگی خود در ۸ سال دفاع مقدس از تمامیت نظام اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه در جنگ‌های دوران قاجار و پهلوی با وجود امکانات، بخش عظیمی از خاک کشور توسط دشمن تصرف شد افزود: مردم ایران در جنگ تحمیلی با وجود کمترین امکانات، اما با اتحاد و ایمان و با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و رشادت رزمندگان، در برابر تمام توان دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهمن اسلامی به دست دشمن بیافتد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سبب شد تا در عصر کنونی، اسلام به عنوان دین مبارزه با ظلم معرفی شود.

سلیمانی ادامه داد: دفاع مقدس الگویی برای همه جهانیان شد و مردم آزاده دنیا با الگوگیری از ملت ایران در برابر استعمار و استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: اکنون نیز ملت ایران با درایت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند و اجازه نمی‌دهد تهدید دشمن علیه ملت ایران راه به جایی ببرد.

سلیمانی اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمن با ایجاد داعش و گروه‌های تکفیری و تحت تاثیر قرار دادن وهابیون، سعی در صدمه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) را دارد، اما با هوشیاری فرزندان انقلاب، این فتنه نیز در نطفه خاموش خواهد شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.