سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه؛

اذعان فرماندهان آمریکایی به اقتدار نیروی دریایی سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار نیروی دریایی سپاه در دریا غیرقابل انکار است و تمامی فرماندهان آمریکایی به این قدرت و اقتدار اذعان دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح شنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و زنگ آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر مدارس شجره طیبه سپاه در بندر عباس گفت: برای رسیدن به بهشت باید از فضای مدارس آغاز کنیم و دانش آموزان می توانند با آموختن علم و تربیت معروف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، افزود: معروف یعنی بهشت و شجره طیبه برای هدایت و راهنمایی و انتخاب راه بهشت از جهنم آماده اند و می توانیم دستورات آنها را در زندگی رومره خودمان به کار بگیریم.

سردار فدوی عنوان کرد: برای رسیدن به بهشت تمامی امکانات و شرایط در جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است و می توانیم بهترین تصمیم را در راستای رسیدن به معروف و جایگاه تعالی انسانیت برسیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه بیان داشت: اقتدار نیروی دریایی سپاه در دریا غیرقابل انکار است و تمامی فرماندهان آمریکایی به این قدرت و اقتدار اذعان دارند و دشمنان نظام هر اشتباهی در خلیج فارس کنند اسیر قدرت و اقتدار نیروی دریایی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

 سردار فدوی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با حضور مقتدرانه در دریا وظیفه تامین امنیت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد تا دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها در امنیت کامل به تحصیل، علم اندوزی بپردازند.

انتهای پیام/

حضور سردار فدوی در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.