سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزیر کشور :

وضعیت نامناسب آسیب‌های اجتماعی در جامعه

قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت:براساس بررسی ها آسیب‌های اجتماعی در جامعه وضعیت نامناسبی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی ملازاده قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی ظهر یکشنبه در گردهمایی مشترک روسا و اعضای ستادهای صیانت از حقوق شهروندی و شورای امر به معروف همدان بابیان اینکه براساس بررسی ها آسیب‌های اجتماعی در جامعه وضعیت نامناسبی دارد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به اندازه ۲۰ سال روی هم جمع شده‌اند، گفت: آسیب‌های اجتماعی تا دیروز بیرون از خانه‌ها بود اما اکنون به داخل خانه‌ها راه یافته است.

قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی باتاکید براینکه باید نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه حساس بود، گفت: فسادهای اخلاقی، مشروبات الکی، زنان بدسرپرست، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، طلاق و زنان خیابانی از جمله آسیب‌های موجود در جامعه هستند.

ملازاده استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: همدان در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی اقداماتی انجام داده و یکه‌تاز حوزه فرهنگ حجاب و عفاف است بطوریکه از استان‌های مرکزی و یزد پیش افتاده است.

قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی از وظایف ستاد امر به معروف است، ادامه داد: وضعیت پوشش در ادارات دولتی مناسب بوده اما عفاف و حیا نامناسب است در حالی که در ادارات خصوصی هر دو از وضعیت نامناسب برخوردارند.

انتهای پیام/ع

 

نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.