سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش کمی و کیفی اعزام راهیان نور در دانشگاه های کشور

سرپرست وزارت علوم از گسترش کمی و کیفی اعزام راهیان نور در دانشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سیدضیاء هاشمی در نشست قرارگاه ملی راهیان نور در دانشگاه ایلام گفت : بسیار خوشحال و خرسندیم که امروز این توفیق نصیب مجموعه وزارت علوم شد که نشست قرارگاه راهیان نور کشور را در دانشگاه ایلام برگزار کنیم.

وی افزود: رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و همچنین اعزام و تردد زائرین اربعین در این استان باعث شده هم اکنون این استان در بخش های مختلف مورد توجه باشد.

هاشمی با اشاره به اینکه ایام محرم با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها تقارن پیدا کرده است، تاکید کرد : باید فرهنگ ایثار و فداکاری در دانشگاه های کشور ترویج پیدا کند.

وی از گسترش کمی و کیفی اعزام دانشجویان در بخش راهیان نور در دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: راهیان نور یک ظرفیت بزرگ فرهنگی در کشور است و باید از آن برای اعتلای فرهنگی دانشگاه های کشور استفاده کرد.

وی افزود: وزارت علوم علاوه بر ترویج علم و توسعه علمی کشور در راستای اعتلای فرهنگی برنامه های مختلفی از جمله راهیان نور را گسترش خواهد داد.

وی اظهار کرد : دانشگاه یکی از محیط های مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت های دفاع مقدس برای اردوی راهیان نور است.

هاشمی گفت : باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به اعزام دانشجویان در دانشگاه های کشور اقدام کرد و نقاط ضعف سال های گذشته را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.


انتهای پیام/ه


اعزام اردوهای راهیان نور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.