سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالقدر در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

تقدیر کمیسیون فرهنگی مجلس از رئیس سازمان حج و اوقاف برای برگزاری خوب حج امسال

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: نمایندگان از محمدی به دلیل برگزاری مراسم خوب حج امسال تقدیر و تشکر کردند.

سیدفاطمه ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد، محمدی رئیس سازمان حج و اوقاف به همراه معاونان خود در نشست امروز حضور داشتند.

وی ادامه داد: صالحی برنامه‌های خود را در سه بسته به عنوان اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد تدوین کرده بودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اولویت‌های این وزارتخانه اظهار کرد: هویت و سبک زندگی اسلامی، تولید و مصرف فرهنگی و مناسبات فرهنگی بین المللی سه بسته تدوین شده بود که صالحی آن را برای نمایندگان تشریح کرد.

دبیر اول کمیسیون فرهنگی بیان داشت: صالحی در این نشست اذعان کرد که تمامی اولویت‌های خود را بر اساس برنامه‌های بالادستی، چشم انداز 1400، گفتگوی مجموعه‌های مختلف، انسجام درونی و توازن میان تمام ارگان‌های فرهنگی کشور تنظیم و تدوین کرده است.

ذوالقدر اظهار کرد: نمایندگان نیز در این جلسه دغدغه‌ها و نظرات خود را درباره ولنگاری فرهنگی، سینما، مطبوعات، حاشیه‌نشینی و تأثیرگذاری بحث فرهنگ بر روی مسائلی همچون بحران آب طرح کردند و قرار شد به تعامل بیشتری میان مجلس و دولت در این باره انجام شود.

وی ادامه داد: پیش از این تعدادی از نمایندگان در کارگاه مد و لباس نیز حضور داشتند که قرار شد در این دوره نیز برخی اعضا در این کارگاه حضور پیدا کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان از محمدی رئیس سازمان حج و اوقاف به دلیل برگزاری خوب حج امسال بر خلاف حواشی ابتدایی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.