سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطعام 7 هزار نفر از محل موقوفات همدان در دهه اول محرم

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از اطعام 7 هزار نفر از محل موقوفات همدان در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسینی امروز از برگزاری مراسم عزاداری شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ویژه خواهران است و هر روز از ساعت 16 در آستان این امامزاده  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی کارشناسان خبره و مداحان اهل بیت(ع) در این مراسم، گفت: مجلس روضه‌خوانی دهه اول ماه محرم در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان نیز در حال برگزاری است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 20 آغاز می‌شود و به مدت 11 شب ادامه خواهد داشت، افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی سخنرانی کرده و امیرحسین اسدی و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) روضه‌خوانی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه طی دهه اول محرم ویژه برنامه‌های مختلفی در قالب «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه شهرستان همدان برگزار می‌شود، گفت: مراسم روضه‌خوانی، مداحی، ویژه‌برنامه «احلی من العسل»، همایش «زینبیون» و برپایی خیمه معرفت برنامه‌های بصیرتی در ایام محرم است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی  با اشاره به اطعام عزاداران حسینی در دهه اول محرم به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی از محل موقوفات شهرستان همدان، افزود: تقریبا 7 هزار نفر از محل موقوفات در شهرستان همدان طی دهه محرم اطعام می‌شوند که به جز این برنامه کمک‌هایی را به هیأت‌های مذهبی داریم.

انتهای پیام/ ش

اطعام از محل موقوفات همدان در دهه اول محرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.