سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت 10 والیبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی

رئیس هیات والیبال استان ایلام اعلام کرد : 10 والیبالیست ایلامی در بخش آقایان و رده سنی نوجوانان به دومین اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امین حمیدپورگفت : امیربهادر اقبالی، امیررضا چگینی، امیرعباس رضایی ، پژمان یاسمی، حمید حدیژه، حمیدرضا سعادتی، سامان مظلومی، سینا خسروی، علیرضا کیانی و مبین فتاحی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.


وی افزود: همچنین در بخش بانوان نیز پردیس الله مرادی و زینب بسطامی به اولین اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.


حمید پور تاکید کرد : دومین مرحله اردوی تیم ملی بانوان رده سنی نوجوانان بزودی برگزار می شود و با توجه به استعداد این بازیکنان و شناسایی ظرفیت آنان احتمال حضور قطعی پردیس الله مرادی در این اردو و حضور در تیم ملی وجود دارد.


وی اظهار کرد : عملکرد خوب این هیات در یک بازه زمانی کوتاه باعث فعال شدن کادر فنی و ورزشکاران شده و با توجه به برگزاری و اعزام تیم ها به مسابقات مختلف امیدواریم بزودی شاهد رشد این ورزش و کسب مقام های شایسته در سطح کشور باشیم.


وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و اعزام تیم ها به مسابقات باعث کسب تجربه و شناسایی استعدادهای این ورزش شده است، گفت: برگزاری مسابقات جام رمضان ادارات و دسته جات آزاد، برگزاری سومین جشنواره مسابقات مینی والیبال (نونهالان) دختر و پسر و برگزاری اردوی انتخابی بانوان رده سنی جوانان در 2 مرحله در شهرستان ایلام از جمله اقدامات این هیات است.


انتهای پیام/ه


درخشش والیبالیست های ایلامی در تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.