سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار کرد

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای ارائه خدمات پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم پایه و تخصصی پزشکی برای تسهیل روند تحقیقات و ارائه خدمات تخصصی آغاز به کار کرد.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور؛ آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه‌های فناوری‌نانو، فناوری زیستی و سلول‌های بنیادی  به پژوهشگران و محققان خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.

این عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی آمادگی لازم برای ارائه خدمات پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم پایه و تخصصی پزشکی از قبیل: بیولوژی مولکولی، ژنتیک، فناوری نانو و فناوری نانو در دارو با جدیدترین تجهیزات مبتنی بر فناوری‌های روز را دارد.

آزمایشگاه‌های جامع تحقیقاتی  برای تسهیل روند تحقیقات و ارائه خدمات تخصصی و پاسخ به نیاز‌های پژوهش در زمینه خدمات آزمایشگاهی به محققان سراسر کشوربا حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز به کار کرد.

ارائه خدمات آزمایشگاهی کارآمد به محققان توسط آزمایشگاه  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

از توانمندی های این آزمایشگاه می توان به کنترل کیفی و کمی در زمینه مهندسی، پزشکی، علوم پایه، کشاورزی و زیست‌فناوری، تصویربرداری و مشخصه‌یابی نمونه‌ها در ابعاد نانو، شناسایی کیفی مولکول‌های مختلف و تعیین ساختار مولکولی، تصویربرداری و مطالعه بیماری‌ها در مدل‌های حیوانی و دارورسانی هدفمند، روشی برای تولید نانوالیاف و ... برای خدمت‌رسانی به محققین و پژوهشگران علوم پزشکی اشاره کرد.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با گرد هم آوردن مجموعه‌ای از مراکز آزمایشگاهی مجهز و استاندارد سراسر کشو، زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی کارآمد را به محققان، پژوهشگران و فناوران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.