سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان فارس، بالاترین احساس امنیت در کشور را دارد

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، استان فارس بالاترین احساس امنیت در کشور را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت کشور طی یک سال گذشته، استان فارس بالاترین احساس امنیت را در سطح کشور دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در سال جاری شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» برای هفته ناجا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در هفته ناجا بالغ بر یک هزار برنامه متنوع و مختلف در استان فارس پیش بینی شده است که اجرایی خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس پلیس را پیش نیاز ایجاد امنیت در یک جامعه دانست و افزود: پلیس باید مقتدر و با کفایت باشد و با مد نظر قرار دادن قانون، اقدامات خود را انجام دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: افتخار ناجا این است که در سطح کشور حدود ۱۰ هزار نفر از کارکنان حافظ سه تا سی جزء قرآن کریم هستند.

سردار گودرزی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه پلیس دانست و از مردم خواست تا خادمان خود در نیروی انتظامی را در راستای انجام مأموریت‌های محوله یاری کنند.

وی اضافه کرد: پلیس فارس بیش از ۷۶ درصد جرائم خشن و ۸۲ درصد جرایم سایبری را کشف می‌کند که آمار بسیار خوبی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به کشف بالغ بر ۳۵ تن مواد مخدر طی یک سال گذشته در استان، افزود: مواد مخدر فتنه و تاکتیک استکبار جهانی است و دشمنان می‌خواهند از این طریق جوانان را به انحراف و نابودی بکشانند.

سردار گودرزی با اشاره به لزوم ارتقاء موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: نقش والدین در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان در جامعه بسیار مهم است.

این مقام انتظامی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه بی امان با کالای قاچاق، گفت: طی یک سال گذشته حدود ۲۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان فارس کشف شده است.

انتهای پیام/ن

برگزاری یک هزار برنامه مختلف در هفته ناجا در فارس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.