سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛

٣٨ انجمن ادبی در استان فعال است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از فعالیت ٣٨ انجمن ادبی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه انجمن‌های در همدان سابقه طولانی دارند گفت: قدمت برخی انجمن‌های ادبی فعال به بیش از ٥٠ سال می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر ١٤ انجمن در همدان، ٥ انجمن در شهرستان ملایر، ٤ انجمن در شهرستان نهاوند، ٣ انجمن در شهرستان تویسرکان، ٢ انجمن در شهرستان اسدآباد، ٢ انجمن در شهرستان کبودراهنگ، ٥ انجمن در شهرستان بهار، ٢ انجمن در شهرستان رزن و یک انجمن ادبی در شهرستان فامنین فعال هستند.

 فاضل عبادی با بیان اینکه در هر انجمن ادبی حداقل ١٥ عضو حضور دارند؛ گفت: برخی از این انجمن‌ها با استقبال گسترده ای همراه هستند و هر هفته با حضور بیش از یک‌صد نفر برگزار می شوند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر رویکرد حمایتی این اداره کل از انجمن‌های فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: خدمات دولت در حوزه فرهنگ و هنر در همدان با وجود کمبود منابع، مناسب بوده است.

 عبادی تقویت بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت نهادهای صنفی و واگذاری فعالیت‌های فرهنگی به اهالی فرهنگ از برنامه‌های جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/ ش

فعالیت ٣٨ انجمن ادبی در استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.