سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی 2500 کودک دارای سوء تغذیه در کهگیلویه و بویراحمد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: با معرفی دانشگاه علوم پزشکی 2500 کودک زیر پنج سال دارای سوء تغذیه در استان شناسایی شده اند و از کمیته امداد استان خدمات دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمد نظری ادامه داد: علاوه بر خدماتی که به صورت ماهانه به خانواده این کودکان داده می شود خود این کودکان نیز به صورت ماهانه خدماتی دریافت می کنند و کودکانی که در منطقه برخوردار هستند ماهانه هفتاد و دو هزار چهارصد تومان سبد عذایی و کودکانی که در منطقه محروم هستند ماهانه 120 هزارتومان کالا دریافت می کنند.

نظری افزود: این تعداد کودک توسط مراکز بهداشت معرفی شده اند که نمودرا رشد آنها دچار مشکل است و برای گرفتن سبد غذایی به کمیته امداد معرفی می شوند و این سبد غذایی آنها شامل سبدغذایی شامل موادپروتئینی، گوشتی ، روغن حبوبات و لبنیات است به طور کلی در این سبد غذایی موادی که باعث رشد کودک می شود گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه این کودک چند سال از این سبد غذایی استفاده کرد و با بررسی ها مشخص شد که سوء تغذیه او از بین رفته است از لیست دریافت کنندگان سبدغذایی خارج می شوند و کودکان جدید جایگزین می شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شاید تعداد کودکانی که دچار سوء تغذیه هستند در استان بیشتر از این تعداد باشد گفت: سهمیه امسال ما 2500 کودک است و بیشتر از این تعداد را نمی توانیم زیر پوشش قرار دهیم مگر اینکه سهیمه جدید به ما اعلام شود و این تعداد کودکی که سبد غذایی دریافت می کنند از کل استان شناسایی شده اند.

 انتهای پیام/غ

ارایه خدمات به کودکانی که دچار سوء تغذیه هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.