سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش بیش از 21 درصدی تلفات و تصادفات در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل از کسب رتبه چهارم کشوری با کاهش ۲۱.۶ درصدی تلفات و تصادفات راه‌های برون شهری و روستایی در پنج ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل در جمع فرماندهان پلیس راه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های مناسب و انجام اقدامات ایمنی لازم توانستیم در پنج ماه گذشته با کاهش 21.6 درصدی تلفات و تصادفات در راه‌های برون شهری و روستایی به این رتبه دست یابیم و این در حالی است که میانگین کشوری کاهش تلفات در این مدت 2 درصد است.

وی اعتبارات راهداری را کافی ندانست و افزود: از مسئولان و فرمانداران درخواست داریم تا طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص صد در صدی اعتبارات استانی این اداره کل اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش در جاده‌ها به مردم شریف خدمت کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل بر تجهیز پاسگاه‌ها تاکید کرد و از فرماندهان پلیس راه خواست تا در حفظ حریم راه‌ها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جمع‌آوری بساط میوه فروشان در سه راهی گیوی و محور مشگین‌شهر یاریگر این اداره کل باشند.

رحمتی با اشاره به آمادگی کامل راهداران در 12 راهدارخانه ثابت و سیار و 8 گردنه برف‌گیر افزود: نیروهای پرتلاش راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان امسال با 200 دستگاه ماشین‌آلات و 360 نفر نیروی انسانی در کلیه محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند تا در مواقع ضروری و بارش برف خدمات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/ح

کسب رتبه چهارم کشوری در کاهش تلفات و تصادفات

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.