سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارم: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان ایران باشد

ملی پوش پاراتیراندازی گفت: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان ورزشی ایران در بازی های پار آسیایی جاکارتا باشد.

به گزارش  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سمیرا ارم  ملی پوش پارا تیر اندازی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ما در خصوص اعزام کاروان پارآسیایی ایران به بازی های پار آسیایی 2018 جاکارتا بیان کرد: خوشحالم که کاروان ورزشی ایران در سلامت کامل به جاکارتا رسیده و امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار ملی پوشان کشورمان در سومین دوره بازی های آسیایی باشد.

او ادامه داد: تمام هدفم ارائه بهترین عملکرد در بازی های پار آسیایی جاکارتا است و برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشم را خواهم کرد.

ارم افزود: تمام حریفان ما خوب هستند اما ملی پوشان پاراتیراندازی ایران بسیار آماده هستند و برای کسب بهترین نتایج وارد جاکارتا شدند و بعد از رقابت ها می توانیم درباره عملکرد آنها در برابر تیم ملی ایران صحبت کنیم.

بانوی پاراتیراندازی ایران درباره پرچمداری کاروان ورزشی ایران گفت: خوشحالم که در مراسم اختتامیه این رقابت ها می توانم پرچم کشورم را در دستانم بگیرم و به اهتزاز درآورم.امیدوارم که در طول بازی ها نیز بارها شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و درخشیدن نام کشورمان در این دوره از بازی ها باشیم.

ارم در پایان گفت: سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و ملی پوشان ما یادگرفتند که برای رسیدن به موفقیت باید سختی ها را تحمل و صبورانه تمرین کنند تا روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.


بیشتر بخوانید:

ساره جوانمردی و سمیرا ارم پرچمداران ایران در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا شدند

تیراندازان شیرازی در تیم ملی

ارم: سکوهای قهرمانی ریو به نام تیراندازان ایران است


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش پارآسیایی ایران به جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.