سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیرزاده: کریمی روحیه را به گسترش فولاد بازگردانده است

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز معتقد است فیروز کریمی روحیه را به این تیم بازگردانده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هوشنگ نصیرزداه مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درباره بازی این تیم برابر پیکان گفت: در این بازی  خوب بودیم. ما تغییرات محسوسی داشتیم. در این بازی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و روی اشتباه مدافعانمان گل خوردیم. روند تیم را رو به بهبود می‌بینم. فکر می‌کنم در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت. فیروز کریمی روحیه را به تیم ما برگردانده است.

نصیرزاده درباره حضور مربی خارجی  افزود: با حضور مربیان خارجی در تیم‌هایی به جز استقلال، پرسپولیس و تیم ملی مخالفم. به نظرم مربیان ایرانی بهتر می‌توانند با بازیکنان ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد تیم او در فصل جدید مسابقات به لحاظ بازیکنی وضعیت خوبی ندارد تصریح کرد: بر اساس اقتصاد مقاومتی در این فصل بودجه تیم را کم کردیم و مجبور بودیم درآمدزایی کنیم. فکر می کنم کریمی توانسته است تغییرات خوبی در تیم ایجاد کند و امیدوارم نتیجه هم بگیریم.

او درباره حکم صادرشده برای مهدی طارمی و محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی خاطر نشان کرد: نمونه پرونده طارمی در گذشته نیز بوده است و تعلیق شده است. به لحاظ مالی ممکن است این اتفاق بیفتد اما به لحاظ محکومیت فردی بعید می‌دانیم این اتفاق رخ دهد. رأی صادره در اتاق کمیته حل اختلاف بوده و نه کمیته انضباطی فیفا.

انتهای پیام/

اظهارات نصیرزاده درباره بازی با پیکان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.